Nimic nu este răcoritor... ca CBSé!
Echilibrul perfect al puterii și gustului yerbai cu adaosuri grozave - acesta este CBSé. Marca argentiniană este asociată în primul rând cu yerba mate cu aromă neobișnuită. Căutați o reîmprospătare? Îți plac adaosurile de fructe? Sau slabesti? Răspunsul la fiecare întrebare va fi scurt - CBSé!
CBSé – împotriva tradiției
Deși nu cu mult timp în urmă, yerba mate era singurul secret al indienilor guarani, înconjurat de un cult special „dar de la zei”, de ceva vreme câștigă inimile oamenilor din întreaga lume – nu doar sud-americanilor. Pe piața de yerba în continuă creștere, acum 45 de ani a apărut un brand care a zguduit lumea verdelui, stimulând infuzia, rupând cadrul tradiției și introducând un suflu de prospețime și o întreagă revoltă de culori. În yerba de la CBSé nu vei găsi clasice plictisitoare, aici domnește gustul!
Și a început atât de discret...
Brandul CBSé și-a început activitatea la sfârșitul anilor 70 nebuni ai secolului trecut, mai exact în 1978. Trăind în San Francisco, situat în provincia argentiniană Córdoba, cuplul căsătorit Florentino Orquera și María Amelia Elizagaray au pornit într-o călătorie prin arome și arome originale și totul a început în... garajul lor. Ei au venit cu ideea de a combina ilfinul paraguayan cu ierburi de munte. Patru ani mai târziu, afacerea „garaj”, care ocupa inițial 50 de metri pătrați, s-a transformat într-o întreagă fabrică industrială de 8 hectare, situată în Santa Fé. Compania și-a dezvoltat treptat culturile. Descoperirea a fost lansarea pe piață a produselor aromate. Potrivit proprietarilor mărcii, CBSé a inițiat un segment complet nou pe piață, și anume yerba mate saborizada - aromatizat cu fructe și ierburi. În 1997, consumatorii au putut încerca yerbs inovatoare de la CBSé cu arome de portocale, lămâie, grapefruit și cafea. O altă piatră de hotar în istoria mărcii a venit doar trei ani mai târziu. CBSé a obținut certificatul de calitate ISO 9001-2000, care a confirmat calitatea înaltă și modernitatea produselor sale. Din acel moment, yerba, extrem de populară în Argentina, a început să cucerească alte țări - Uruguay, Paraguay, Statele Unite și Spania. În 2007, compania s-a gândit la funcțiile de sănătate ale plantelor și a creat o nouă serie de produse - amestecuri funcționale și gustoase. Acestea erau compoziții a căror sarcină era să regleze funcționarea organismului, să stimuleze și să susțină procesul de slăbire. Anii următori au fost marcați de înființarea de noi culturi, reîmprospătarea designului grafic al ambalajului și experimente gustative de succes în continuare. În prezent, CBSé yerba poate fi băut „în multe limbi”. Produsele mărcii ajung în țările din America de Sud, America de Nord (Statele Unite, Mexic, Canada) și America Centrală, precum și în Europa (Germania, Spania, Italia, Polonia, Franța, Cehia), Orientul Mijlociu (Emiratele Arabe Unite). ) și Australia.
Nu te vei plictisi niciodată de CBSé!
Oferta brandului este cu adevărat largă și în ea se pot distinge mai multe „categorii”. În primul rând, așa cum am menționat la început, printre produsele brandului argentinian nu veți găsi yerba mate pur, clasic, fără aditivi. CBSé se concentrează cu siguranță și în mod constant pe compoziții aromate, expresive, care îl distinge puternic de concurență. La ce merită să fii atent? Începutul mărcii este „ierburi aromatice” foarte răcoritoare, care încântă mulți pasionați de infuzie stimulativă: Serranas de munte, Hierbas del Litoral de pe litoral, sau CBSé Hierbas Cuyanas, cu un buchet bogat de adaosuri. Este imposibil să nu menționăm aromele de pionierat saborizadas: portocale Naranja, lămâie Limón, grapefruit Pomelo, tropical CBSé Frutos Tropicales, adică o combinație de arome de mango, fructul pasiunii, papaya și portocale, CBSé Frutos del Bosque cu aromă de fructe de pădure și CBSé. Frutos del Valle măr și pere. În special variantele CBSé Frutos del Bosque și CBSé Frutos Tropicales au câștigat inimile fanilor yerba mate din întreaga lume! Pentru iubitorii de senzatii dulci, producatorul a pregatit ceva deosebit - seceta indulcita cu indulcitori naturali - cu adaos de stevie si miere. Aceste yerba-uri sunt foarte dulci - încercați-l chiar dacă nu credeți! Oferta bogata a brandului include si amestecuri functionale - neobisnuita CBSé Silueta (versiunea de mere sau portocala), care sustine procesul de slabire si CBSé Regulase, a carui sarcina este sa aiba grija de sistemul digestiv. De remarcat este cel mai recent articol din portofoliul larg al mărcii CBSé - Etiqueta Negra, adică varianta de cult a lui Hierbas Serranas în versiunea premium. Un hit absolut și un bestseller, după cum o demonstrează clasamentul celui mai popular yerba mate, este CBSé Energia Guarana cu adaos de guarana, care stimulează puternic și pentru o lungă perioadă de timp. În acest moment, este de remarcat faptul că toate produsele acestui brand sunt etichetate „libre de gluten” pe ambalaj, ceea ce înseamnă că nu conțin gluten, în plus, unele compoziții au fost dezvoltate în colaborare cu un dietetician sud-american - Dr. A. Cormillot.
Yerba CBSé - o vei iubi sau o vei ura!
O astfel de ieșire puternică în evidență din competiție și o popularitate ridicată aduce întotdeauna o mulțime de suporteri și adversari. Nu este diferit cu yerba mate CBSé, despre care s-au acumulat multe opinii. Unii îl iubesc pentru abordarea sa de avangardă a subiectului, în timp ce, în același timp, exact din același motiv, este urat de susținătorii tradiției, care cred că îmbinarea plantei „sacră” a indienilor guarani cu arome ( chiar dacă sunt naturale) este pură profanare. Care este părerea noastră? Credem că gusturile sunt diferite și fiecare are dreptul să-și formeze propria opinie și, în același timp, merită să fii deschis către lucruri noi și să-ți lărgi orizonturile, fără să-ți stabilești granițe rigide.
Ce gust are yerba CBSé?
Și ce le putem spune celor care nu au încercat încă CBSé yerba? Ce gust are? Fiecare dintre variații se caracterizează printr-o „luminozitate” plăcută. Așa cum se cuvine unei yerba argentiniene, se remarcă o amărăciune delicată și astringență, care în același timp se armonizează perfect cu gustul aditivilor. Yerbs de CBSé sunt cel mai bine descrise prin două cuvinte: echilibru perfect. În plus, toate variantele funcționează bine în orice versiune - atât la cald, cât și la rece. Fiecare produs este o poveste separată, iar CBSé este o senzație în Polonia și în străinătate. Fanii apreciază în special compoziția yerba mate cu ierburi de munte și CBSé Energia Guarana cu adaosul unui fruct stimulant din America de Sud. Iată una dintre multele opinii pozitive: „Multe companii oferă mate pe bază de plante, dar acesta este preferatul meu. Este liniștitor și vesel, mai ales plăcut în timpul relaxării serii. Gust echilibrat si placut. Cu siguranta il recomand.” CBSé este o yerba bună pentru începători, dar și pentru cei care caută ceva nou, original și proaspăt. Cât de mult să folosești yerba mate CBSé pentru a obține cel mai bun gust din ea? Personal, va recomandam o portie de aproximativ 15-30 de grame de fructe uscate – in functie de capacitatea vasului.
CBSé - yerba mate care merge cu vremurile
Dacă nu am reușit încă să vă convingem la CBSé, s-ar putea să fiți interesat de implicarea uriașă a mărcii în evenimentele actuale, cultură și deschiderea către idei noi, originale. Aceasta este o companie care se mișcă cu vremurile! CBSé este activ în rețelele sociale, menținând contactul constant cu fanii săi. Uită-te la canalul lor extins de YouTube, care este literalmente plin de conținut captivant și idei interesante. Merită menționat aici și despre curiozități legate de brand. În 2017, CBSé a lansat o serie limitată de produse destinate copiilor, sub sloganul „Mi Primer Mate” („Primul meu prieten”). Era o yerba cu aromă de tutti frutti, într-un ambalaj caracteristic, foarte colorat, pe care s-a folosit motivul personajelor din cărți populare în Argentina - Gaturro. Ideea originală și destul de neobișnuită s-a bucurat de mare interes și în străinătate. Un alt eveniment demn de remarcat este implicarea CBSé în 2015 în campania #UnEmojiParaElMate, al cărei scop a fost introducerea unui simbol reprezentând yerba mate printre emoticoanele folosite în rețelele sociale. Compania a aplicat la Consorțiul Unicode, argumentând că printre emoji-urile folosite în fiecare zi de milioane de oameni din întreaga lume, era nevoie de un simbol care să reprezinte comunitatea în continuă expansiune a fanilor yerba mate. Acțiunea a avut succes și emoticonul matero cu o bombilla blocată